2010-07-12
14:59:16

Tävling

Hej!

Jag skulle vilja vinna en iphone 4 eftersom jag alltid velat ha en! Har velat köpa ända sen den kom ut, men har inte haft råd! Det vore en dröm att äga en iphone, en fyra!!!!! Jag vill så gärna ha den! Jo varför ska jag just vinna? Jo vrf inte? Kan inte jag vara en av de  som vinner något nångång? Jag har nog aldrig vunnirt något i hela mitt liv. Jag kan sitta i timmar och skriva att jag vill ha denna iphone, men jag gör det istället kort och håller tummarna att jag blir den som vinner!!! Jag hoppasss!!!!!! Det här skulle göra hela min sommar som varit sååå himla trist!!!Tack på förhand!


Skal är inte viktigt, spelar ingen roll faktiskt, vill bara ha en iphone fyra!!!! Men om jag vann så skulle jag vilja ha denna skal: http://www.mrgizmo.se/products/Hollywood-Bling-Silver-Colours-till-iPhone-4.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: