2010-07-13
15:53:45

Kourtney kämpar för den perfekta kroppen.


Kourtney har verkligen en väldigt snygg kropp, man kan knappt tro att hon har fött ett barn för mindre en ett år sen. Med en hård diet har Kourtney fått sin dröm kropp, dieten har varit så hård att hon har skickats till sjukhuset.

"Jag fick ett samtal av sjukvårdspersonalen om att Kourtney hade svimmat" säger systern Khloe. "Jag var och sprang på stranden som jag hade gjort på den senaste tiden, och så bara vaknade jag" förklarar Kourtney. Hon tillägger även att hon inte hade ätit på hela dagen.

Nu när Kourtney tänker tillbaka erkänner hon att det inte var värt det. "Jag har varit lite för beroende om vikten" säger hon. "Jag skäms att jag straffade min kropp för en photoshoot". Som tur har Kourtney lagt denna diet bakom sig, och lever friskt.

I avsnittet 'picture perfekt' får ni se hur mycket Kourtney kämpar för den perfekta kroppen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: