2011-07-05
23:07:10

Khloe & Lamar @ flygplatsen Lax.


Khloe och maken Lamar håller kärleken vid liv som vanligt, hand i hand sågs de ta ett sent flyg i flygplatsen Lax, Los Angeles (3 juli) Barnen Destiny & Lamar Jr var också på plats, om ni inte visste så har Lamar två barn från en annan kvinna! Låter inte kanske så kul?



Hela familjen på plats


Postat av: ida

Tack så mycket för att du har kvar bloggen!

Du är nog den ända svenska kardashian-fan-bloggen.

Och jag uppskattar jättemycket att du bloggar,lägger upp dom senaste bilderna,nyheterna,osv.

Jag älskar the kardashians,så uppskattar det så himla mycket!

Kram på dig vännen.

2011-07-10 | 13:35:21
Postat av: The Kardashians - ägarninan

Ida: Hej på dig!

Jag har verkligen varit osäker på om jag ska behålla bloggen, men jag bestämde mig för att till slut göra det! Hoppas andra uppskattar bloggen så som du gör! Tack!



KRAM

2011-07-10 | 15:31:36
URL: http://thekardashian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: